Gartner apuka, rögtön komoly megállapításokat tett, látta az ötletek jövőjét, így rögtön szponzorokat keresett.Már csak a név hiányzott...
Mivel a kreációk Sue-é és Cathy-é voltak, a lányok azt a feladatot kapták, hogy találjanak ki maguknak nevet.. A kis hölgyek nagyon komolyan vették a megbízatást és egy "ottalvós bulin" gondolkoztak a nevükön. Mivel a lányok rendkívül szerették egymást, kettőjük között pedig olyan kötelék volt, mintha ikertestvérek lennének, és mind a kettőjük boszi volt, Cat azt a szót ajánlotta, hogy Twiches. Tehát a Twins és Witchből lett a Twiches.
Mivel Cath apukája jól értett az üzleti ügyekhez, Mr. Gartner pedig egy óriási bolttal rendelkezett, ketten összefogtak és egyenlő jogú partnerekként elkezdtek dolgozni a lányok kollekciói hirdetésén. Mivel a ruhákat reklámozni is kellet egy lap is alakult az üzlethez, amely a ruhadarabokat reklámozta kezdetlegesen, ám később már nem csak ruhakölteményeket és áraikat hirdető újság volt, hanem divatlap. Valamikor a ruhák háttérbe kerültek művészi pózok miatt. Az újság témái röviden:
- Legfrissebb ruhaköltemények
- A Twiches megalktóiról
- A cégről ma/ Twiches hírek
- Legjobb prafümök (+ ILLATMINTA)
- Szépségápolás
A két kisművész mindig ingyen újságokat kap, s ingyen válogathatják össze a ruhakollekcióikat., amelyet nap mint nap hordanak. Sokszor az ő kreációjuk is napvilágra kerül és ami a legfontosabb, amint a két Twiches (ez lett a becenevük) nagykorú lesz, öröklik a cég teljes egészét.
A Twiches logója:
Készítette: Berenice Mayflower, aki a logó pályázaton az első helyen tündökölt, így megnyerte az egy évi Twiches újság előfizetését és 30 db terméket ingyen vásárolhat az üzletben. Ennek karakterizálása:
A művésznők:
Néhány kép az újságból:
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése